jeudi 29 novembre 2012

"Merry Christmas" Facebook Freebie by Didine Design

Coucou à tous!!!!
Hello everyone!!!
 
 
Comme promis, ayant atteint les 100 Fans sur ma page Facebook, voici un freebie qui j'espere vous plaira!!
As i promised, having reached 100 Fans on my Facebook Page, here is a freebie which i hope you'll like it!!
 
 
 
ma/my page
 
(Template Happy Time part 2 Eudora, WA Saskia)
 
 
Il vous plait, alors rejoignez moi sur ma page Fan ici:
Do you like it? So come on to join me on my Fan page here:
 
 
et telechargez le en cliquant sur l'etoile bleue "Exclusive"
and download it by clicking on the blue star "Excusive"
 
_____________________________
 
Voici quelques pages de ma fabuleuse CT
Here are some pages of my fabulous CT
 
Kastagnette
 
Mary-john
 
Nibylandia
 
Nounou
 
 
Zybra
 
Lady
 
Flyette
 
Sandrinette 
 
Indis
 
 
 
 
 
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire